ვებ დიზაინი UX/UI ვებ პროგრამის შექმნა ვებ პროგრამის მხარდაჭერა ტექნიკური დავალების შექმნა ვებ-სერვერის (ჰოსტინგის) გამართვა გადახდის მეთოდების ინტეგრაცია განვადების ინტეგრაცია SMS-ის ინტეგრაცია Facebook ჩეთის ინტეგრაცია ჩეთის ინტეგრაცია ინვოისის სისტემის ინტეგრაცია Newsletter-ის შექმნა არსებული საიტის დეველოპმენტი კონსულტაცია უფასო ბანერის შექმნა ონლაინ მაღაზიის შექმნა ვებ-სერვისის (API)-ის აწყობა/დაკავშირება ანდროიდ აპლიკაციის შექმნა იოს აპლიკაციის შექმნა SEO ოპტიმიზაცია Facebook გვერდის შექმნა Insatgram გვერდის შექმნა ინტერნეტბანკის ინტეგრაცია ლარაველის დეველოპმენტი საიტის შექმნა ფოსტის მიტანის ინტეგრაცია ჩეთბოტის შექმნა SEO აუდიტი კიბერ უსაფრთხოება პენეტრაციის ტესტი კორპორატიული საიტის შექმნა სამშენებლო კომპანიის საიტი სასტუმროს საიტის შექმნა ტურისტული საიტის შექმნა კომპანიის საიტის შექმნა ლომბარდის საიტის შექმნა რესტორნის საიტის შექმნა ფინას ინტეგრაცია კლინიკის საიტის შექმნა სიახლეების საიტის შექმნა უძრავი ქონების საიტის შექმნა კალკულატორის შექმნა Google-ის ავტორიზაციის ინტეგრაცია საწარმოს პროგრამის შექმნა ERP სისტემები CRM სისტემა HR სისტემა აპლიკაციის შექმნა ფეიბოქსის ინტეგრაცია Shopify ვებგვერდის შექმნა

CRM სისტემა

Webdoors Inc. ასევე სთავაზობს CRM (კლიენტებთან ურთიერთობის მართვის) სისტემების შექმნას, რომელიც ბიზნესებს ეხმარება კლიენტებთან ურთიერთობების მართვაში, კლიენტთა კმაყოფილების გაუმჯობესებაში და ზრდის წარმართვაში. ეს სისტემები უზრუნველყოფს საშუალებას, მმართველობის, გაყიდვების, მარკეტინგისა და მომხმარებელთა მხარდაჭერის ფუნქციები იყოს ერთ პლატფორმაზე.

Webdoors Inc.-ის CRM სისტემის შექმნის მომსახურების მთავარი მახასიათებლები:

  1. კონკრეტული CRM გადაწყვეტილებები: Webdoors Inc. ქმნის მორგებულ CRM სისტემებს, რომლებიც სრულად შეესაბამება თქვენი ბიზნესის და ინდუსტრიის საჭიროებებს.

  2. კონტაქტების და ლიდების მართვა: CRM სისტემა საშუალებას აძლევს ბიზნესებს ეფექტურად მართონ კლიენტებთან კონტაქტები და ლიდები, რაც აუმჯობესებს გაყიდვების პროცესის მართვას.

  3. გაყიდვების და მარკეტინგის ავტომატიზაცია: გაამარტივეთ მარკეტინგული კამპანიები და გაყიდვების პროცესები, რათა გაუმჯობესდეს კლიენტებთან კომუნიკაცია და უფრო ეფექტური შეტყობინებები.

  4. მომხმარებელთა მხარდაჭერის ინტეგრაცია: ინტეგრირება CRM სისტემაში მომხმარებელთა მომსახურებისა და მხარდაჭერის ფუნქციები, რათა გაუმჯობესდეს რეაგირების დრო და კლიენტთა კმაყოფილება.

  5. რეალური დროის ანალიზი: მიიღეთ რეალურ დროში ინფორმაცია კლიენტთა ქცევაზე, გაყიდვების ეფექტურობასა და მარკეტინგის შედეგებზე, რათა ოპტიმიზიროთ გადაწყვეტილების მიღება.

  6. კლაუდზე დაფუძნებული CRM: Cloud ტექნოლოგიით CRM სისტემა ხელმისაწვდომია ნებისმიერ ადგილას და უზრუნველყოფს მონაცემების უსაფრთხო და შორიდან მართვას.

  7. მობილური ხელმისაწვდომობა: გამოიყენეთ CRM მონაცემები მობილური ინტერფეისის მეშვეობით, რაც საშუალებას იძლევა გუნდმა დარჩეს დაკავშირებული ნებისმიერ ადგილას.

  8. მონაცემთა უსაფრთხოება: Webdoors Inc. უზრუნველყოფს CRM სისტემის დაცულობას, რათა კლიენტთა მგრძნობიარე ინფორმაცია იყოს კარგად დაცული.

  9. ინტეგრაცია სხვა ინსტრუმენტებთან: მარტივად ინტეგრირდება CRM სისტემა თქვენს არსებულ ხელსაწყოებთან და პროგრამულ უზრუნველყოფასთან, როგორიცაა ERP სისტემები, ელ.ფოსტა მარკეტინგი და სხვა.

  10. მხარდაჭერა და შენარჩუნება: Webdoors Inc. უზრუნველყოფს მუდმივ მხარდაჭერასა და შენარჩუნების სერვისებს, რათა CRM სისტემა სლუგრად იმუშაოს და მუდმივად განახლდეს.

თუ გსურთ გაუმჯობესოთ კლიენტებთან ურთიერთობები და გაზარდოთ ბიზნესის ზრდა, Webdoors Inc. შექმნის CRM გადაწყვეტილებას, რომელიც სრულად შეესაბამება თქვენი ბიზნესის საჭიროებებს. დაგვიკავშირდით და დაიწყეთ თქვენი პროექტი!

{{hello}}